5 de març

Puntuable del Circuit Escolar de Cros de les terres de Lleida 22/23.

La regidoria d’esports de l’Ajuntament de les Borges Blanques i el Consell Esportiu de les Garrigues organitzen amb la col·laboració de les AMPES del Col·legi Mare de Déu de Montserrat, CEIP Joan XXIII de Borges, Institut Josep Vallverdú i del Club atlètic Borges, el Cros Intercomarcal Ciutat de les Borges Blanques.La regidoria d’esports de l’Ajuntament de les Borges Blanques i el Consell Esportiu de les Garrigues organitzen amb la col·laboració de les AMPES del Col·legi Mare de Déu de Montserrat, CEIP Joan XXIII de Borges, Institut Josep Vallverdú i del Club atlètic Borges, el Cros Intercomarcal Ciutat de les Borges Blanques.

El cros Intercomarcal Ciutat de les Borges Blanques  està inclòs dins el CIRCUIT ESCOLAR DE CROS DELS CONSELLS ESPORTIUS DE LES TERRES DE LLEIDA

CAL TENIR TRAMITADA LA LLICÈNCIA DEL CONSELL ESPORTIU PER TAL DE PODER PARTICIPAR-HI.

Us podeu inscriure utilitzant el següent formulari:

Afegeix al calendari