22 d’oct.
11 de febr.
18 de febr.
25 de febr.
L’Agrupació Territorial dels Consells Esportius de Lleida conjuntament amb els clubs d’atletisme i AMPES dels col·legis col·laboradors de la província de Lleida, amb el suport del Consell Català de l’Esport i amb la col·laboració dels organitzadors de les jornades de curses de camp a través, coordinen el Circuit Escolar de Cros.L’Agrupació Territorial dels Consells Esportius de Lleida conjuntament amb els clubs d’atletisme i AMPES dels col·legis col·laboradors de la província de Lleida, amb el suport del Consell Català de l’Esport i amb la col·laboració dels organitzadors de les jornades de curses de camp a través, coordinen el Circuit Escolar de Cros.

Es realitzaran 10 proves puntuables on puntuaran les 6 millors.
Les proves es realitzaran entre els mesos de d'octubre '23 i febrer '24.
Cada participant correrà sempre amb el mateix número de dorsal i amb el mateix club que es va inscriure la primera vegada.
Dia Prova Lloc Info Cartell Inscripcions
22 Octubre Cros Pobla de Segur
5 Novembre Cros de Raimat Circuit "La Zona La Valleta Raimat"   HORARIS CROS INFO   Inscripcions Segrià Inscripcions Altres comarques
12 Novembre CROS Intercomarcal de TÀRREGA Càmping Municipal - Espai Felip Robinat  REGLAMENT i HORARIS    Inscripcions