7 d’oct.
9 de març
13 d’abr.
4 de maig

Ja tenim aquí el Campionat escolar d'escacs!

Obert a tots els esportistes amb llicència esportiva del C.E. del Pla d’Urgell i, en cas d’estar federat, amb un ELO FCE inferior a 1700.

Es jugarà durant 8 dissabtes al matí a les 10 en els següents centres:

• 7 d'Octubre: Mollerussa
  • 4 de Novembre
  • 1 de Desembre
  • 20 de Gener
  • 24 de Febrer
  • 9 de Març
  • 13 d'Abril
  • 4 de Maig

Sistema de joc: Sistema suís a 7 rondes.
Horari inici: Dissabtes matí a les 10:00 hores.
Ritme de joc: 5 minuts + 3 segons increment.
Desempats: Els desempats que s’aplicaran seran els següents en aquest ordre:
Resultat
Particular, Buchholz Mitjà, Buchholz mitjà (s’elimina els millor i pitjor rival), Buchholz brasiler (s’elimina el pitjor rival), Buchholz total (no s’elimina cap rival), Progressiu acumulatiu i Sorteig

Classificacions individuals per tram

• Per a l’elaboració de la classificació de trams s’utilitzaran les classificacions finals de cada campionat d’on s’extrauran les classificacions per trams del Circuit: 10 pel primer, 9 pel segon, 8 pel tercer ... Quan s’arribi a 1 punt per esportistes, s’assignarà 1 punt a la resta d'esportistes del tram.
  • Per optar a la puntuació de trams s’hauran de jugar un mínim de 4 partides en el torneig avaluat.
  • Es defineixen els següents trams de premis:
    Jugadors/es no-federats/es – Grup A
    - Prebenjamí esportistes nascuts en el 2016-17
    - Benjamí esportistes nascuts en el 2014-15
    - Aleví esportistes nascuts en el 2012-13
    - Infantil esportistes nascuts en el 2010-11
    - Cadet esportistes nascuts en el 2008-09
    - Jugadora s/16 Millor jugadora de categoria cadet o inferior

Jugadors/es federats/es Grup B
    - Prebenjamí esportistes nascuts en el 2016-17
    - Benjamí esportistes nascuts en el 2014-15
    - Aleví esportistes nascuts en el 2012-13
    - Infantil esportistes nascuts en el 2010-11
    - Cadet esportistes nascuts en el 2008-09
    - Jugadora s/16 Millor jugadora de categoria cadet o inferior

Classificacions equips per tram

• Després de cada jornada en aquells equips que hagin jugat un mínim de 2 jugadors s’aniran acumulant els punts dels 4 millor esportistes de cada equip.
  • La categoria dels equips (benjamí, aleví, ...) la determinarà el jugador de major edat de l’equip.
  • Tots els membres de l’equip hauran de ser del mateix centre educatiu encara que poden formar part de trams individuals diferents.

PREMIS:

Campions dels trams del grup A (no-federats)
Trofeu Consell Esportiu del Pla d’Urgell Quota gratuïta per 1 any de soci amb el Club d’Escacs Mollerussa amb llicència de la Federació Catalana d’Escacs (*)

Campions dels trams del grup B (federats)
Trofeu Consell Esportiu del Pla d’Urgell Inscripció gratuïta a l’Obert Internacional d’Escacs “Ciutat de Mollerussa"

(*) L’atorgament d’un llicència de la FCE en un club implica el compromís del premiat en la participació en les competicions del club.
Per optar als premis s’ha d’haver participat en un mínim de 4 jornades.
Els premis no seran acumulables i són intransferibles (no es poden assignar a terceres persones). En cas de renúncia d’algun premiat, el premi s’atorgaria al següent jugador del tram de classificació.
Els desempats que s’aplicaran a la classificació final seran els següents (per ordre d’aplicació): major nombre de sessions jugades, menor nombre de partides jugades, acumulatiu progressiu i sorteig

INSCRIPCiÓ: Inscripcions gratuïtes en el vostre centre escolar i al [email protected]
ORGANITZA: Consell Esportiu Pla d'Urgell i Club d'Escacs Mollerussa

Us podeu inscriure utilitzant el següent formulari:

Més informació a Escacs Mollerussa

Us hi esperem a tots i totes!
Afegeix al calendari