AMPA POMPEU FABRA Educació Mollerussa Lleida

L’AMPA, associació sense ànim de lucre, està formada per un grup de pares i mares voluntaris que representa a totes les famílies dels alumnes de l’escola i és una plataforma oberta a la participació que treballa per col•laborar amb les activitats educatives del centre, escoltar les inquietuds de les famílies i recollir les aportacions i suggerències que s’hi vulguin fer.

Què és l'AMPA?

“L’AMPA és un espai que us ofereix a totes les famílies una oportunitat única per participar en la vida del centre educatiu i en l’educació que reben els nostres fills. El suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa. Des de l’AMPA i exercint diferents responsabilitats -econòmiques, legals, laborals i personals- les famílies podem influir en l’educació de tots els alumnes i en la bona marxa de l’escola.” Extret de www.facpac.cat

Som el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius de l’escola per tractar els temes que afecten a les famílies.

Administrem i gestionem els recursos que aporten els associats. Subministrem material escolar divers, així com bates i xandalls.

Organitzem activitats extraescolars, servei cangur, servei de menjador i permanències diverses per tal d’ajudar en la conciliació laboral i familiar.

Col·laborem activament en les festivitats del centre organitzant actes i celebracions, donant suport a l’equip directiu o docent del centre o fent aportacions econòmiques.

Tenim participació en el govern de l’escola mitjançant un representant en el Consell Escolar del Centre, en el programa del Municipi Lector a Mollerussa i en innumerables activitats que es desenvolupen a la ciutat.

Treballem per tenir una escola catalana, viva i emprenedora, seriosa i alhora lúdica, integradora i oberta a l’entorn, donem suport al funcionament de l’escola i vetllem pels interessos familiars en benefici dels nens i nenes que formen part d’aquest centre.

#TREBALLEMPERLESCOLAQUEVOLEM

Membres de la junta
de l'AMPA

• Marta Tudela, presidenta
  • Laia Jareño, vicepresidenta
  • Aroa Guardiola, tresorera
  • Aida Anglés, secretaria
  • Anna Huertas, vocal
  • Assun Martínez, vocal
  • Gina Miret, vocal
  • Adriana Stefan, vocal
  • Hannane El Habyb, vocal
  • Albert Cullerés, vocal
  • Miriam Alsina, vocal

Vols ser membre de l'AMPA?

CONSELL ESCOLAR

Hannane El Habyb